Waarom Walletly

4 redenen waarom u vandaag moet beginnen
met het aanbieden van coupons via mobiele portemonnee

29 augustus 2019

Mensen gebruiken mobiele portemonnee voor betalingsfuncties sinds ze werden ontwikkeld, maar marketeers beginnen nu de niet-betalingsopties binnen mobiele portefeuilles te verkennen. De belangrijkste zijn kortingsbonnen. Meer dan 50% van de gebruikers van mobiele portefeuilles wil ze gebruiken voor niet-betalingspassen zoals klantenkaarten en coupons. Bij Walletly hebben we de 4 belangrijkste redenen samengevoegd waarom u vandaag coupons via de mobiele portemonnee zou moeten gebruiken.

1 Geen knippen of afdrukken vereist

Laten we eerlijk zijn, papieren coupons zijn een gedoe. Ze nemen ruimte in beslag en gaan gemakkelijk verloren, wat betekent dat klanten geen aanspraak maken op de beloningen waar ze recht op hebben. Door een kortingsbon toe te voegen aan de mobiele portemonnee van een klant, is deze altijd beschikbaar. Walletly kan het proces van het verzenden van coupons voor u en uw klanten stroomlijnen. Het feit dat afdrukken niet nodig is, is ook veel milieuvriendelijker, iets waar mensen nu naar uitkijken met hun favoriete bedrijf.

2 Bied een meer gepersonaliseerde ervaring aan

Personalisatie van aanbiedingen en kortingsbonnen zorgt voor nog meer verkeer online en in de winkel. En met zoveel verschillende manieren om kortingsbonnen in Walletly te personaliseren, zult u zeker iets vinden dat resoneert met al uw klanten.

3 Maximaliseer coupon-inwisseling door klanten op het juiste moment op de juiste plaats te bereiken

U kunt de walletly iBeacon-functie gebruiken om pushmeldingen naar uw klanten te verzenden. Je kunt ze eraan herinneren hun coupon te gebruiken wanneer ze in de buurt zijn, of ze een nieuwe coupon sturen om ze naar de winkel te brengen.

4 Houd uw aanbiedingen fris en opwindend

U kunt Walletly de coupons zo vaak als u wilt bijwerken, rechtstreeks naar een mobiele portemonnee van een gebruiker. Klanten hoeven niets nieuws te downloaden, meld ze gewoon via pushmeldingen dat het updates zijn geweest met een nieuw en opwindend aanbod.
We hebben het al eerder gezegd, maar we zullen het nog een keer zeggen. Een pas in een mobiele portemonnee is een doorlopend communicatiekanaal met uw klanten. Het biedt een enorme kans voor bedrijven om de communicatie en betrokkenheid van klanten te vergroten. Wordt het niet tijd dat u vandaag deze geweldige marketingtool gaat gebruiken?

info@delachendeinktvis.nl